2013-09-18

Salotos su keptais persikais ir halloumi sūriu

PRIEŠISTORĖ

Kai tik pamačiau šitas salotas Indrės bloge, man mirtinai prisireikė to halloumi sūrio... Aišku, mūsų kaime jo ir su žiburiu nerasi, bet Kaunas manęs nenuvylė :) Halloumi radau, bet kaip bebūtų keista - anei abrikosų, anei nektarinų, vien tik persikai tuo metu krūvom sukrauti buvo. Bet tai skirtimas minimalus... Labai tikėjau šitomis salotomi. Jau nebežinau, kiek kartų valgiau ir dar daug daug kartų valgysiu ir kitus vaišinsiu - labai man patiko, tokios neeilinės. O sūris man priminė kažkada seniai seniai mamos keptuvėje pakepintą saldaus pieno sūrį - reiks ir su tokiu pabandyti. Aišku, idealiausia ir gražiausia būtų kepti kepsninėje ar ant kokiu nors grotelių po griliu orkaitėje, bet man labai skanu ir keptuvėje.

RECEPTAS (dviems)
  • 200 g halloumi sūrio;
  • 2 persikai (arba abrikosai ir nektarinai);
  • sauja gražgarsčių;
  • keli lapeliai šviežių mėtų;
  • medaus;
  • alyvuogių aliejaus;
  • citrinos sulčių;
  • juodojo sezamo sėklų (nebūtinai).
Halloumi sūrį ir persikus supjaustyti riekelėmis. Persikus apkepti kepsininėje (man buvo gerai ir keptuvėje), kad šiek tiek suminkštėtų. Apšlakstyti medumi. Išdėlioti ant gražgarsčių. Apkepti sūrį, dėlioti ant persikų. Apibarstyti smulkintom mėtom, sezamo sėklom, pašlakstyti alyvuogių aliejumi ir citrinos sultimis. Skanaus!

REZULTATAS


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą