2013-08-19

Marinuoti agurkai pomidorų padaže

PRIEŠISTORĖ

Esu giliose pačių pačiausių marinuotų agurkėlių recepto paieškose. Gal turit kokį gerą, kur kiekvienais metais darot žiemai? Pasidalinkit nu gi. Bus labai ačiū. Bėda ta, kad dėl skonio nesiginčijama :) Kas labai skanu kitiems, ne visada skanu man. Ir aišku, atvirkščiai. Labai gerai, kai bloguose randami receptai turi bent vieną kitą išbandžiusiųjų komentarą (ne tik autoriaus įspūdžiai įraše). Bet konservavimas yra šiokia tokia mistika. Atrodo, darai kaip visada, pagal receptą ar pagal sukauptą daugiametę praktiką (nors ne, man tas netinka :)), ir vis tiek ima koks nors vienas stiklainis ir pabąla ar dar kas nutinka negero. Nėr čia ko labai imti į širdį, ne milijonus gi tie agurkai kainuoja. O ir bandyti naujoves reikia ne dešimtim trilitrainių ir nebus didelio nepasisekimo smūgio :) Tai vat ir bandau dabar viską ir eilės, jei kas ką gero pasidalina.
Pradžiai - mano mielos draugės Zigmundos užrodytas receptukas su pomidorų padažu. Ragavau pas ją - labai skanūs, labai tinka mano receptoriams. Dar internete prisiskaičiau, kad jei nesinori pomidorų padažo, tai galima naudoti tiesiog pomidorų sultis. Man gavosi taip, kad turėjau pradarytą pomidorų pastą, tai ją praskiedžiau vandeniu ir labai gerai suėjo. Jau kitą dieną likučiai buvo sulapnoti labai skaniai (dariau tik iš 1 kg, tai gavos turbūt litras su trupučiu), tik to skystymėlio man norėjos šiek tiek daugiau, kad gerai agurkus apsemtų. Nors iš pradžių išvis panika buvo, kad nieko ten jo nėra, bet verdant prisidaugino iš agurkų.

RECEPTAS
  • 5 kg agurkų;
  • 500 g pomidorų padažo (kai kur siūlo 5 kg imti visą 1 kg pomidorų padažo, t. y. du standartinius puslitriukus; matyt, kad tikrai užtektų skysčio apsemti agurkus);
  • 200 g aliejaus;
  • 200 g acto;
  • 200 g cukraus;
  • 2 v. š. druskos;
  • 300 g česnako (~7-8 galvutės; 1 kg dėjau 1,5 česnako).
Agurkus supjaustyti griežinėliais. Viską, išskyrus česnakus, sudėti į puodą ir pavirti 5 min. Tada sudėti griežinėliais pjaustytus česnakus ir dar pavirti 3 min. Sudėti į iškaitintus stiklainius, užsukti dezinfekuotais dangteliais, apversti, uždengti šiltai, palikti atšalti ir galiausiai išnešti į rūsį žiemavoti. Skanaus!

REZULTATAS


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą