2013-08-12

Aviečių actas

PRIEŠISTORĖ

Pernai rudenį gavau daug ir tokių gigantiškų gražių aviečių. Negalėjau patikėti savo akimis ir savo situacija, kad taip nerealiai man gali būti, nes šitos uogos man užvis geriausios. Ir reikėjo staigiai su jomis ką nors daryti, nes avietės ilgai nelaukia... Aišku, didžiąją dalį pusryčiams, pietums ir vakarienei sulapnojom su pienu ir cukrumi.


Po to dar būtinai norėjau pasidaryti aviečių acto. Paprastai jis būna baltojo vyno acto pagrindu, bet po ranka jo nedaug teturėjau, tai daugiau pasigaminau su balzaminiu (nes esu mačius tokio pirkti, tai pamaniau, kad turi irgi puikiai tikti). Balzaminis visgi smarkiau užgožia aviečių skonį, o ir gražiosios spalvos nesimato. Taigi šiemet antra partija - tik su baltojo vyno actu ir su miško avietėm (prieš porą savaičių dar buvo!), tai jau koks aromatingas gavosi... Super.

RECEPTAS
  • ½ st. aviečių (gali būti šaldytos; labiausiai tinka miško);
  • 1 st. baltojo vyno acto.
Avietes užpilti actu, stiklainį užsukti ir laikyti 2 savaites karts nuo karto papurtant. Po to nukošti per marlę nespaudžiant, kad nesusidrumstų smarkiai (nors man 100 proc. skaidrus nesigauna), supilti į gražų buteliuką ir naudoti visokiems skaniems salotų užpilams (pvz., man su šitomis burokėlių ir obuolių salotomis labai patiko) ar kam nors padovanoti - labai graži, originali, skani, vertinga dovana. Skanaus! P. S. Sako, kad likusios marinuotos avietės irgi tinka į salotas, bet tas dar mano neišbandyta kažkaip...

REZULTATAS



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą